NOTAS DE CATA:

Combinamos uva de viñas con distintos tipos de suelo y orientaciones, exclusivamente en el Valle del Avia, para representar la tipicidad de los vinos de esta zona  histórica al norte de la D.O. Ribeiro, para dar como resultado un vino de buena estructura y carácter graso, con aromas a nectarina, hinojo y flores blancas, y un final persistente y elegantemente amargoso.

MARIDAJE:

Mariscos de la costa, cocidos o a la plancha. Pescados sabrosos y
salseados: Merluza a la gallega, arroz con mariscos…

SERVICIO:

Temperatura: 8 – 9º C.

ORIGEN DE LAS UVAS:

23 hectáreas de viñedos en el Valle del Avia.

SUELOS:

Arenas graníticas (sábrego) arcillosas y algo de esquistos.

REGION D.O.:

Valle del Avia – D.O. Ribeiro.

VARIEDADES:

Treixadura 90%, Godello 5%, Albariño 5%.

ELABORACIÓN:

Control riguroso en viñedo con vendimia manual en cajas de plástico de 15kg. Transporte inmediato en furgoneta isotérmica, se somete a la uva a control de temperatura mediante su introducción en cámara frigorífica a 7ºC durante 12horas.

Selección en mesa vibratoria. Prensado neumático de uva entera. Separación de mostos. Desfangado estático. Fermentación a temperatura controlada en depósitos de acero inoxidable. Reposo en depósito en 9 meses.

% VOL.: 13,6
Acidez total: 5,7
Azúcar residual: 1,4
PH: 3,27
PRODUCCIÓN: 100.000 botellas/año.

 

DESCARGAR FOTODESCARGAR FOTO

DESCARGAR FICHA DE CATADESCARGAR FICHA DE CATA

DESCARGAR ETIQUETADESCARGAR ETIQUETA

Casal de Armán Blanco

VER FINCAS

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional Programa Operativo FEDER Galicia 2014-2020. Como apoio ao proceso de internacionalización, esta empresa ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través de IGAPE (Programa Plan Foexga 2016-2017) cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do Programa Operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3 Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa. O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.